Etyka w biznesie a praktyka.

Dla wielu to słowo w dzisiejszych czasach to czysta abstrakcja, coś co niby funkcjonuje, dobrze brzmi ale nie ma ono zastosowania w praktyce. Każdym z nas słyszał pewnie i to nie raz o etyce w biznesie bo właśnie o tym mowa. Aktualnie wydawać by się mogło, że zatraciło ono swój pierwotny sens, swoją idee a dziś jest tylko dobrze brzmiącym sloganem dzięki któremu można się świetnie wypromować i zyskać zaufanie i szacunek u klientów i kontrahentów. Trzeba przyznać, że po części tak jest. Jednak trzeba też zaznaczyć, że przez niektórych przedsiębiorców, producentów „etyka w biznesie” nie jest tylko pustym frazesem ale ma ono swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości i przynosi to zamierzony skutek. Niestety jednak przez tych którzy nadużywają tego wyrażenia etyka w biznesie stała się czymś w rodzaju chwytu marketingowego lub taniej reklamy gdyż wystarczy tylko roztrąbić ją aby pozyskać większy szacunek czy też zaufanie na rynku. Takie podejście do tej sprawy sprawiło, że spadło jej znaczenie.

Leave a Comment

Your email address will never be published or shared and required fields are marked with an asterisk (*).